همکاری در فروش لباس و پوشاک و محصولات تولیدی شما و همکاری در فروش کیف و کمربند..

در راستای حمایت از تولیدیهای پوشاک ایرانی، فروشگاه و پخش پوشاک و کیف و کمربند واقع در بازار بزرگ تهران، آماده پذیرش کلیه اجناس شما و همه نوع پوشاک، جهت پخش عمده و یا تکفروشی میباشد.

چنانچه از میزان وضعیت فروش محصولات خود ناراضی هستید و یا وقت و یا فرصت فروش محصولات خود را ندارید و یا قصد گسترش فروش محصولات خود را دارید، این امر را به پخش پوشاک پررونق بسپارید.

تیم پررونق با دارابودن مشتریان ثابت و پایدار و توان تبلیغاتی عالی و جذب مشتریان بالا، در کمتر از چندروز، کلیه محصولات شما را به فروش میرساند

تمامی محصولات، بصورت امانی پذیرفته میشود و از خرید نقدی فوری، معذوریم.

تصفیه حساب هفتگی و یا بلافاصله پس از فروش هر محصولی که به فروش می رسد.

همکاری در فروش پوشاک جهت پخش و فروش انواع مانتو، لباس زیرزنانه و مردانه، شلوار و پیراهن، سارافون، شال و روسری، لباس مجلسی زنانه و مردانه، کت و شلوار، کیف زنانه و کیف مدرسه، لباس بچه گانه و نوزادی، لباس ورزشی، دامن، کوله پشتی، کمربند و… دیگر لباسها و همه نوع پوشاک میباشد

اگر فضا جهت نگهداری پوشاک و محصولات خود را ندارید و یا قصد گسترش تولید و فروش محصولات خود را دارید، پخش پوشاک پررونق، در کنار شماست.

با توجه به امانی بودن کالاها، کیفیت خوب، قیمت مناسب و ارزان و قابل فروش بودن نیز در انتخاب کالا و تسریع در فروش لباس و پوشاک و کمربند، مؤثر است و چنانچه تا یکماه، محصولاتتان به فروش نرفت، در صورت تمایل، میتوانید نسبت به عودت آن اقدام فرمایید.

اولویت همکاری با تولیدیهای لباس و کیف و کمربند سراسر کشور میباشد.

پخش پوشاک پررونق، دارای یک فروشگاه اینترنتی نیز میباشد که کلیه محصولات، بلافاصله در آن قرار گرفته و بازدید و فروش بسیار بالایی دارد.

خوشبختانه، بعلت سالها سابقه حضور در بازار بزرگ تهران، ما بخش بسزایی از بازار مشتریان پوشاک را در اختیار داریم. تأمین کننده پوشاک و لباس و کمربند و کیف اکثر عمده فروشان بازار و نیز فروشگاههای لباس تهران و شهرستانها بصورت فروش نقدی هستیم.

برخی محصولات نیز توسط دستفروشان سطح شهر، همواره در حال فروش میباشند

راز موفقیت ما و اعتبار روزافزون و فروش سریع و بسیار بالای محصولاتمان: کیفیت خوب، قیمت پایین و سود کم و فروش نقدی به مشتریانمان و تصفیه فوری نقدی با صاحبان کالا بلافاصله پس از فروش هر محصول ایرانی یا خارجی، دارابودن مشتریان ثابت و قدیمی از تهران و سایر شهرها، توان تبلیغاتی بسیار بالا، سابقه طولانی و… میباشد.

چرا پررونق، خرید نقدی فوری ندارد و فقط امانی، اجناس را تحویل می گیرد؟

بعلت تشویق به ارائه قیمتهای کمتر و کیفیت بالاتر از سوی صاحبان کالا و نیز پیشگیری از پیشنهادهای کاذب و غیرواقعی و قیمتهای بالا و نامتعارف و اجناس غیرقابل فروش و فرصت جهت بررسی سالم بودن اجناس و….

کارگاه و انبار پخش: تهران- بازار بزرگ- بعد از مترو محمدیه- ایستگاه سعادت- ک ناصرصرافها

فروشگاه: تهران- بازار بزرگ- ک ارامنه(موسوی)- بین کلیسای طاطاووس و بازار حضرتی.

تشریف فرمایی با هماهنگی قبلی: همه روزه 8 صبح الی 8 شب

تماس: بازار بزرگ تهران 02155818943

09329227709

تماس مستقیم و شبانه روزی حتی تعطیلات با مدیریت، مهندس حسینی

مزون پوشاک پررونق 09367547854

 

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    CAPTCHA ImageChange Image